علت اصلی انرژی زیاد کودک
نوشته شده توسط : melika

کودکان خردسال اغلب بی قرار و هیجان زده هستند. سر و صدا و هیاهوی آنها معمولاً بخشی از کودکی شان محسوب می شود. اگرچه فعالیت زیاد کودک ممکن است برای والدین خسته کننده باشد، اما معمولاً چیز نگران کننده ای نیست.

بعضی اوقات ممکن است کودکان آنقدر فعال و پر سر و صدا باشند که زندگی را برای والدین و فرزندان دیگر دشوار کنند. چنین کودکانی ممکن است مطالبه گر و هیجان انگیز باشند و نیاز به کنترل زیادی داشته باشند.

کودکان ممکن است پر سروصدا باشند، به دستورات والدین عمل نکنند و احتمالا نشستن برای آنها دشوار است. بزرگسالان ممکن است بگویند که او “بیش فعال” است، اما متخصصان از این کلمه برای توصیف رفتارهای شدید و بعضاً خطرناک، مانند فرار کودک به سمت جاده شلوغ استفاده می کنند.

بچه ها به طور طبیعی فعال و کنجکاو هستند اما این در برخی کودکان بیشتر از سایرین دیده می شود. این فقط می تواند یک مرحله ی عادی رشد یا شکل گیری شخصیت فرزند شما باشد. به یاد داشته باشید که کودک پر انرژی لزوما بد نیست، بلکه فقط پرانرژی است!

چه چیزی کودکان را فعال می کند؟
موارد زیادی وجود دارد که می تواند موجب فعالیت و انرژی زیاد کودک شود. موارد زیر می تواند دلایل رفتار فرزندتان را توجیه کند. یافتن دلایل ممکن است به شما کمک کند راهکارهایی را برای مقابله با مشکل ارائه دهید. از جمله علل پرفعالیت بودن کودک عبارتست از:

 

ادامه مطلب...





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: